جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
آخرین اشعار ناب سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
|
مرا ببر
بر فراز قله اي سرد
آنجا ،شاهزاده ي عشق
بي قيد و شرط
در زندان ديو تقدير
حبس شده است
مرا ببر
به جهنمي از درد
من پرنسس روياي توام
بگذار کسي روي خوشم را نبيند
احساس که برسد
بر سراشيب خستگي ها ،فرار مي کند
زنجير دلبستگي، به پاي انتظارم ببند!
مرا سيراب ماندن کن
مالک چشم هايم شو
حکم کن ،بي پرده غرورم را بزن
در بي قراري ات آتش نهفته است
آرام مي خندي مانند من
هر دو دردهايمان يکرنگ
مرا ببر
به کنج تنهايي
به خلوت روح زندگاني ات
با من بگو از رنجش ها
گوش نه!
دل براي شنيدن دارم...
_______________________________
پ.ن
مرا محروم کن از رفتن
از ماندن هراسي نيست
اگر عاشق باشي
تو مي داني
چه معنا دارد اين حرف...
_______________________________
مرا حبس ابد کن
شکنجه وار ،زنجير به پايم ببند
در زندان قلب تو مي خوانم
،تا نفس هايت هست
،از هواي آزادي گريزانم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
،تا نفس هايت هست
،از هواي آزادي گريزانم...
درود بانو
زیبا قلم زدید