سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر لیلا باباخانی (سما الغزل )
آخرین اشعار ناب لیلا باباخانی (سما الغزل )
|
بیا ، دو تاس شش افتاد، روی تخته ی نرد
رسیده نوبت تو، دور ، دور توست ، بگرد
بیا حلال کن امشب، هر آنچه بوده حرام.. .
به حکم وسوسه این دل، چه کارها که نکرد!
به رسم این شب مستی ، بیا و راست بگو
هنوز عاشقم هستی، نگشته عشق تو سرد
بگو که می تپد این دل، برای خاطر من
شبانه گل کند اینجا، هزار غنچه ی زرد
چه قدر زخم زبان ها شنیده بی تو دلم!
بیا ببند دلت را، به دور این همه درد. ..
رجز بخوان وبه خون خواهی ام بیا و بگو:
شکسته باد سپاهی که با تو داشت نبرد!
* * *
برنده ای و حریفت نمی شود، دل من -
دوباره باخته امشب، به این غرور تو مرد!
لیلا باباخانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شبانه گل کند اینجا، هزار غنچه ی زرد
چه قدر زخم زبان ها شنیده بی تو دلم!
بیا ببند دلت را، به دور این همه درد. ..
درود مهربانوی عزیزم
بسیارزیبا قلم زدی