يکشنبه ۲۷ آبان
رنگ سال شعری از حسام الدین مهرابی
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۱۹ شماره ثبت ۴۷۹۸۵
بازدید : ۷۱۵ | نظرات : ۴۹
|
دفاتر شعر حسام الدین مهرابی
آخرین اشعار ناب حسام الدین مهرابی
|
چرا تا بوده عاشق از جماعت طرد بوده؟
نگاهشخستهو روح و دلششبگرد بوده؟
چرا در دستگاه بی حساب و گنگ دنیا
همیشه زوج رؤیا های پاکش فرد بوده ؟
شریک درد دلهایت شدم با عشق و اما
نفهمیدم که سهم تو دل و من درد بوده
نوشتم رفتی و زخم خزان ، بر باغ مانده
نوشتی تو که رنگ سال ٬ گویا زرد بوده
نوشتم بعد تو یخ بسته و سرد است دنیا
نوشتی عمدتاً امسال ، ایران سرد بوده
چرا ازعشق میخوانم؟که بعداز اینهمهناله
تو می پرسی که لیلی مرد یا نامرد بوده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.