جمعه ۲ آذر
آرزو های پایان ناپذیر شعری از آزاده بازوبند
از دفتر خاطرات من نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۰۴ شماره ثبت ۴۷۷۷۴
بازدید : ۶۴۳ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب آزاده بازوبند
|
کاش می شد تبری بردارم
علف های هرز دشت پر بنفشه را نچینم
بگویم؛ شما هم بنفشه شوید
تبر را صرف ساختن کنم
گل بـــــکارم
مسیر جویبار را به سمت دشت آلاله بکشانم
آشیانه ی ویران گنجشک را از نو بسازم
زمین رابه عشق رویش دوباره گندم حیات، زیر و رو کنم
تبر را با بوته اطلسی آشتی دهم
بوته عطر بپاشد
تبر عطر درو کند….
به تبر بگویم که : صدای خسته ی جیر جیرک باغچه ی کوچک پر یاس خانه را مراقب باشد
با تبر تپه ای از گل بسازم
بررویش فرشی از بوریای امید بچسبانم
بر قله اش بنشینم و با او در کمین گذر زندگی هم آوا شوم
نگذ ا ریم شمارش معکوس زمان، جان بگیرد….
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.