سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        آشفته تنیم

        شعری از

        قاسم پیرنظر سلیم

        از دفتر سکوت سایه نوع شعر قطعه

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۱۵ شماره ثبت ۴۷۷۰۱
          بازدید : ۴۱۹   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        بی قلم ،آشفته تنیم
        حاضرم رشوه دهم  بر شب آواره پذیر
        وام  گیرم که دلم بی سرو سامان شده است
         
         آخرین  حرف من از عشق ومحبت فقط اوست
        اوکه من ها زتب اش حافظ قران شده است
         
        کاش میشد شنود زمزمه نیمه شبم
        منهم ، ازدور ی اش آواره تهران شده است
         
        ارتفاعات دماوندوسهندوسبلان
        همه از آن منند عاطفه  باران شده است
         
        از بلندای جهان دیدن او سهل تر است
        گرچه درعمق وجودم همه پنهان شده است
         
        موج دریا نفس بارزومهرازلی ست
        چون  به بی تابی دریای دل عنوان شده است
         
         من و تو  جمله همه بی قلم آشفته تنیم
        شاعری محرم سیاره گردان شده است
         
        من سلیمم وشما ها همه عارف صفتید
        فاش گویم  ، غزلم هدیه زجانان شده است
         
        پیر نظر "سلیم"   
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جلال پورسلیمانی
        پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۳۶
        درود بر شاعر توانمند عزیز.بسیار زیبا و شیرین سروده اید.جسارتاً در مصرع دوم اشتباه تایپی رخ داده و ظاهراً (است)را فراموش کرده اید.
        بسیار زیبا بود.آفرین بر شما خندانک
        مجنون ملایری
        پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۱۶
        با سلام استاد بسیار خوب سروده اید موفق باشید
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۳۵
        سلام بزرگوار

        بسیار زیبا سروده اید خندانک خندانک خندانک
        محمد علی سلیمانی مقدم
        پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ۲۳:۱۴
        درود بر شاعر زیبا نگار
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0