سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 29 فروردين 1403
  • روز ارتش جمهوري اسلامي و نيروي زميني
9 شوال 1445
    Wednesday 17 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۲۹ فروردين

      درود ماه خدا

      شعری از

      غلامحسین خورشیدی متخلص به عارف

      از دفتر از دل بر آمده نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۵۴ شماره ثبت ۴۷۷۰۰
        بازدید : ۶۷۵   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر غلامحسین خورشیدی متخلص به عارف
      آخرین اشعار ناب غلامحسین خورشیدی متخلص به عارف

      به نام خدا
      (درود ماه خدا)
      آمدی ای مه دیدار مه تابانم
      ای مبارک قدما گام تو بر چشمانم
      شادی آوردیم ای ماه کمان ابرویم
      ای که با آمدنت جان بدهی برجانم
      مه تو یاد تو آورده و دلخوش صنما
      خوش که مژگان تو بر دیده جان پیکانم
      اگرم زهر دهی در سحر ، افطار شرنگ
      خم به ابرو نکنم چونکه تو را مهمانم
      پرنداریم و تو دارای تمامی صنما
      بس نزاریم مگو ، گوی ، من و میدانم
      توبه بسیار شکست و نگرفتی تو به ما
      باز هم مهر نما گر شکنم پیمانم
      گذر عمر در این ماه نبینم مه من
      زآنکه محوم به تماشا و تو را می خوانم
      دیده زین مائده برداشتنم از چه رود
      نظری سوی کسی یا که دری جانانم
      سر و سامان بده بر "عارف" آشفته درون
      جز توام کیست که آرد به سر و سامانم
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      صحبت  پارکی ( صُبی )
      جمعه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۳۶

      شاعر بزرگوار
      جناب خورشیدی عزیز
      با سپاس بسیار
      از آفرینش این اثر ارزشی و فاخر که با نگاه شاعری توانا در قالب غزلی ناب نظم یافته با مضامینی پر محتوا و در خور تامل و تحسین سرودن اینگونه شعر علاوه بر طبع بلند و لطیف شاعرانه اشراف بر حجم وسیعی از .اژگان و تسلط بر آرایه ها و اوزان عروضی را می طلبد...
      کسب فیض شد
      متشکرم
      سلام
      غلامحسین خورشیدی متخلص به عارف
      غلامحسین خورشیدی متخلص به عارف
      يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۸:۳۲
      به نام خدا
      سلام علیکم.بزرگواری فرموده اید و بسیار متشکرم.
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0