دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر غلامحسین خورشیدی متخلص به عارف
آخرین اشعار ناب غلامحسین خورشیدی متخلص به عارف
|
(طرفه نگار)
چون مست تو ام، حال بجایی دارم،
در سینه خود جشن و سماعی دارم!
جامی بده لب به لب مرا ای ساقی،
جز این من دلخسته نه راهی دارم!
ما را بده باده ای که گیرا باشد،
بی می نه که تابی و نه نایی دارم!
من زنده به نشئه شرابم ساقی،
بی جام تو من عمر تباهی دارم!
دل دارمی از غصه دوری پر خون،
از هجر صنم سینه پر آهی دارم!
بی روی مهش غیر خزان کو فصلی؟،
بر در به بهاران نه نگاهی دارم!
زهاد پر از افاده را گو از ما،
با عشق صنم طرفه صفائی دارم!
با واعظ شهر ما بگو دلخور باش،
حجت چو به می کرببلایی دارم!
عباس علی کرده مرا میخواره،
در سینه ز مهر او شراری دارم!
بر سر در میخانه ما:بسم الله،
من "عارف"م و طرفه نگاری دارم!
غلامحسین خورشیدی(عارف)
97/6/12
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عارفانه و زيباست
يا علمدار كربلا