جمعه ۲ آذر
دنیا پر بویت گل سرخم کجایی شعری از میلاد همتی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۴۷ شماره ثبت ۴۷۶۵۱
بازدید : ۵۸۳ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب میلاد همتی
|
پروانه ی خوش باله ی محفل کجایی/
دریای سجودی بر ساحل کجایی//
کاشانه عشاق دو عالم کجایی/
جانانه ی عاشق بر آدم کجایی//
بر عالم و آدم می مستی کجایی/
صحرای بلا را تو که هستی کجایی//
آتش به تنم تشنه لبم ها کجایی/
مجنون دو عالم که منم ها کجایی//
عاشق شده این دل بر رویت کجایی/
پرواز دلم قاصد کویت کجایی//
نورت به دلم شور رسیدن کجایی/
شورت به سرم پای ندیدن کجایی//
دنبال تو من ساغر هستی کجایی/
معنای خوشی ،باور مستی کجایی//
هر کرب و بلا را توی معنا کجایی/
سرکرده ی دنیا شه رعنا کجایی//
من بنده تو سلطان وجودم کجایی/
عشقت به دلم بود و نبودم کجایی//
دنیا پر بویت گل سرخم کجایی/
دردی به دلت ها دل پرغم کجایی//(۱۳۸۳)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یا مهدی ادرکنی
التماس دعا