يکشنبه ۴ آذر
لُر شعری از محمود انصاری
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ۲۲:۲۹ شماره ثبت ۴۷۴۷۱
بازدید : ۷۲۸ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب محمود انصاری
|
به نام خدایی کـــــــــه دُر آفریـــــــد
پلنگ و عقاب و شُتـــــــــــر آفریـــــد
بـــــرای غـــــزل های بـــــــــی قافیه
غلـط را بجـــــــــای اِرُر آفریـــــــــــد
یکی را چـــو مـــن ساده و بــــی ریا
یکی را چــــــه لـوس و نُنُر آفریـــــد
به جنگل، به دریا به کوه و به دشت
زبهر مــــن و تــــــو دکـــــور آفرید
بــــرای تجلی نسل بشـــــــــــــــــر
به آزادگـــــی نسل حُــر آفــــــــــــرید
یکی را به دانش چـــــه بی بهره کرد
یکـی را بـــه پیمانــــه پُر آفـــــــــرید
یکی را چــــو مــــــن اریایی سرشت
یکی را فقط ، لاشخـُــور آفـــــــــرید
خلاصـــه پـــس از سالهـــا انتـــــظار
دلــــــی را تــــراشید و لُر آفریـــــــد
محمودانصاری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.