يکشنبه ۴ آذر
غزل شعری از محمود انصاری
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۱۵ شماره ثبت ۱۳۲۸۷۳
بازدید : ۲۱ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب محمود انصاری
|
از کوه شاد خاطره کاهش به من رسید
از روزگار، محنَتُ و آهَش به من رسید
شطرنج را قشنگ نچیدم دوباره باز
سرباز های خسته و شاهش به من رسید
هر شب به آسمانِ دلم خیره گشته ام-
دلبر، خیال سرد نگاهش به من رسید
دی مرگ گرد شهر همی گشت و بی قرار
دنبال من نبود که راهش به من رسید
از یوسفی که دست عزیزان اسیر شد
از بخت بد فقط تَهِ چاهش به من رسید
از دوست غیر یک بت سنگی ندیده ام
از او مترسکی که کلاهش به من رسید
"ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد"
القصه عشق بخت سیاهش به من رسید...
#محمودانصاری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود