جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
آخرین اشعار ناب سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
|
هوا عجيب ،عجيب است
عجيب تر از ،غياب حضور افسانه اي
احساسم به آسمان کوچ کرده است
بر آرامش نشسته ام
باران که ببارد پرواز مي کنم
اينگونه که اوج مي گيرم
يقينا در کنارم نشسته اي!
صدايي از رعد و برق ،
بوسه بر ابر کاشت
و تو بر لبهايم
و اين تفاوت ،عشق است
نازنينم ،من نمي سرايم!
بوي خاک
واژه ها را مست کرد!
نازنينم ،من نمي نوازم
اين صداي موسيقي ،خواستن است
نگاه کن
هماهنگ است
عشقبازي باران و ابر
تن بي تاب تو ،اتش نگاه من!
پ.ن
ببين عاشق پر توقع من!
از تمام مردانگي ات
فقط يک دست مي خواهم
دست نوازش مهرباني ات
ببين چقدر قانع ام من!
_______________________________________________________________
بيا بازي کن
با روح ديوانگي ام
کمي بوسه
کمي آغوش
نه!
تو فقط نيم نگاهي کن...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از تمام مردانگي ات
فقط يک دست مي خواهم
دست نوازش مهرباني ات
ببين چقدر قانع ام من!
درود سیده عزیز افرین بر این همه احساس زیبا و قناعت افرین