جمعه ۲ آذر
مهتاب چگونه میخوابی؟ شعری از میلاد همتی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۰۱ شماره ثبت ۴۷۲۶۰
بازدید : ۳۵۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب میلاد همتی
|
مهتاب چگونه می خوابی؟
لحظه هایت پر ز بی تابی
آسمانت رنگ حوض آبی
کوچه ها باریک..
خانه ها تاریک...
مهتاب چگونه می خوابی؟
آینه بی تاب ،مادری در خواب
خنده ها غمگین ...عشق ها پر کین...قصهٔ دیرین
نان و عشق و آب...
قصهٔ مهتاب...
پدری تنها ،غصهٔ فردا
در سکوت شب ،کودکی در تب
خانه ای ویران،دختری عریان
قصه ی تکرار
نان و عشق و آب...
خفتن مهتاب...
مهتاب چگونه می خوابی؟!
خنده ها مبهم،مادری پر غم
مردن یک سار،ساحری بیدار...
در سکوت درد...درنگاهی سرد
اسب و داس ومرد
در شبی عریان ...
مهتاب چگونه می خوابی!؟(م-ه)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.