جمعه ۲ آذر
طبیب دل بیمار شعری از کبرا مینائی جاوید(مینا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ ۰۲:۰۱ شماره ثبت ۴۷۱۷۴
بازدید : ۱۳۱۱ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر کبرا مینائی جاوید(مینا)
آخرین اشعار ناب کبرا مینائی جاوید(مینا)
|
ای طبیب دل بیمار،به فریاد برس
بهترین واژه ی تکرار به فریاد
یوسف فاطمه ای پادشه اهل یقین
ماهمه خواب و تو بیدار به فریاد برس
سینه ام سوخته از کینه ی این اهل زمین
بهترین مونس وغمخوار به فریاد برس
میرود عمر گران با همه دلتنگی تو
میرسد لحظه ی دیدار؟؟به فریاد برس
جمعه ها میگذرند وهمه اش دلگیرند
ای طبیب دل بیمار به فریاد برس
#مینایی_جاوید
اللهم عجل الولیک الفرج
نیمه شعبان رو خدمت تک تک شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض میکنم
امیدوارم به آرزوهای قشنگ تون برسید.و عیدی خوبی از آقا بگیرید انشاالله
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.