جمعه ۲ آذر
قافلهء انتظار شعری از جلال پورسلیمانی
از دفتر فراسویِ خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۲۱:۵۶ شماره ثبت ۴۷۰۲۶
بازدید : ۳۹۷ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر جلال پورسلیمانی
آخرین اشعار ناب جلال پورسلیمانی
|
باید دوید و همره باد بهار شد
باید مطیع امر دل بیقرار شد
باید مسیر شرق گرفت و سراغ صبح
همراه کوچ قافلهء انتظار شد
باید برای دیدنش از مرز شب گذشت
همراه نور و همسفر شهسوار شد
باید صبور بود و دل از غیر او برید
رسوای کوی و برزن و شهر و دیار شد
باید که استوار ستود عشق ماندگار
بی خوفِ قرب و منزلت و اعتبار شد
با کام تشنه پای برهنه دوید و رفت
همدرد خاک و همنفس شوره زار شد
باید که دیده شست و وضوی نماز کرد
دل بیقرار آمدن شهریار شد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.