جمعه ۲ آذر
من و مختار شعری از حسین زارع(مختار)
از دفتر شعر مختار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۵۸ شماره ثبت ۴۶۸۵۹
بازدید : ۳۳۷ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر حسین زارع(مختار)
آخرین اشعار ناب حسین زارع(مختار)
|
ببین مختار عاشورا شد امروز
ز اربابت ز گلها جا نمانی
قیامی باید از بهر ظهورش
چه فرقی میکند تو یا یمانی
بیا با یا لثارات الحسینت
انا المهدی طنین انداز گردان
قسم بر مادرش یا عمه زینب
عزیزی را ز غیبت باز گردان
بیا بشناس مولای زمانت
که میثم را گُلی بر دار کرده
ادب کن نزد ارباب غریبت
که حرّی را ادب بیدار کرده
ببین مختار ،مختاران دیروز
رَهِ دشتِ بلا را گم نمودند
زمانی را که میشد گل بکارند
هدر در بین این مردم نمودند
رهی پیدا کن و بگریز مختار
به سمت اخرین موعود،تنها
نکن دلخوش به عهدِ مردمانی
که فرمان میبرند از دستِ زنها
برو جایی به دور از این زمانه
به استقبال آن بمبِ عدالت
که چون آید فرو میپاشد از هم
در و دیوار و آن کاخِ جهالت
الهم ☀
عجّل ☀
لولیک ☀
الفرج ☀
#حسین_زارع_مختار
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دروددددددددددد
زیبا قلم زدید
ماجور باشید