سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 14 تير 1403
  • روز قلم
29 ذو الحجة 1445
    Thursday 4 Jul 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      پنجشنبه ۱۴ تير

      $ جشن خیالی $

      شعری از

      سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)

      از دفتر بی تو هیچم نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۱۷ شماره ثبت ۴۶۸۵
        بازدید : ۸۶۲   |    نظرات : ۱۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)
      آخرین اشعار ناب سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)

      به یاد 16 دی 1360

      تولدت رسیده ، نیستم دیگه کنارت
      کی جای من نشسته ، کنارت و شد یارت ؟
      یادی نمی کنی تو ، دیگه از قلب خستم
      لحظه ها رو به یادت ، توُ تنهایی نشستم

      امروز یه روز دیگست ، انگار دلم اسیره
      نه تنهایی موند دیگه ، نه خیال تو میره
      امروز تنهایی رفته ، اونم منو نخواسته
      شمع و گل و پروانه ، منتظرت نشسته
      غصه الان پیشمه ، غم که همش با منه
      غربت و دلتنگی هم ، جاشون توُ این قلبمه
      درد نشسته با خنجر ، به دل ضربه میزنه
      بغض هم نشست یه گوشه ، داره طعنه میزنه
      گریه هنوز توُ راهه ، الان دیگه می رسه
      طوفان اشک که بیاد ، غم میزنه توش پرسه

      خلاصه تنها نیستم ، توُ این جشن خیالی
      همه کنارم هستن ، فقط جای تو خالی
      غروب شد و می دونم ، تو هم دیگه نمیای
      من بیخودی دلخوشم ، تو که منو نمی خوای !

      امروز هم با یاد تو ، توُ تنهایی تموم شد
      تموم روزهای من ، یکی یکی حروم شد
      چه رویای خوبیه ، رویای با تو بودن
      تو با دلدار دیگه ، من از یاد تو خوندن
      فدای تار موهات ، تو خوش باش و من اینجا
      خیال می کنم خوشم ، میرم تا اوج رویا
      لحظه های خیالی ، بعد از جشنی رویایی
      همه رفتن دوباره ، من موندم و تنهایی

      S_H.H
      پنج شنبه 16 دی 1389 ه.ش ساعت 11:47 شب
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0