جمعه ۲ آذر
عشق يا دوستداشتن؟ شعری از سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
از دفتر صبوري نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۲:۵۹ شماره ثبت ۴۶۸۴۸
بازدید : ۵۶۴ | نظرات : ۱۰۲
|
دفاتر شعر سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
آخرین اشعار ناب سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
|
عشق يا دوست داشتن؟
به کدامين باور
مرا بر بال آرزو نشانده اي
به رويا مي رويم يا حقيقت؟
من از وسوسه ها مي ترسم
در انتهاي ابهام درد آلود
کسي و شايد چيزي
به روزنه ي عشق چنگ مي زند
پيراهن سکون را پاره کن
آرامش برهنه است
تن خوشبختي مي لرزد
عمر فرياد کشيد
حرکت
حرکت...
بر خيال ماندنم
آسوده راه مي روي
تو، پايان نمي بيني!
نمي گويي که مي ميريم؟
در اعماق خيال
اژدهايي از جنس درد
عقل و هوش ات را مي بلعد
چپ که مي روي!
راست نمي بيني!
از تو نه!
من از وسوسه ها مي ترسم
يک مشت اندوه، زير پاهايم
سبز شد
به سمت تو مي دوم
به تو که مي رسم
خار مي شوي
تا زخم شود اميدم!...
تو نمي بيني!
خون از فاصله چکيد
تو نمي شنوي!
عمر فرياد کشيد
حرکت
حرکت...
و من مي پرسم
عشق يا دوستداشتن؟
به کدامين باور...
_______________________________________________________
پ. ن
فاصله را ساکت کن!
زخم از دلتنگي گذشت!
اين صداي فرياد من و غم نيست
خون چکيدن از فاصله هاست...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.