جمعه ۲ آذر
\ ای صبح دل انگیز \ غزلی ناب شعری از عیسی نصراللهی( تیرداد)
از دفتر غم نامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۲۱ شماره ثبت ۴۶۵۷۴
بازدید : ۹۵۳ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر عیسی نصراللهی( تیرداد)
آخرین اشعار ناب عیسی نصراللهی( تیرداد)
|
ای باور من، ای گل نسرین،بفرما
ای صبح بهارینه ی پروین، بفرما
من طفل غم سال همان کوی نیازم
همخوابه ی آن کودک دیرین،بفرما
در تیره شبی،چهره ی لیلای تو بودم
ای عاشق یلدای نخستین ، بفرما
فرهاد کجا رفت،کجا تیشه ی محزون؟
ای تحفه ی سربسته ی شیرین،بفرما
نامت ز ازل بر سر این لوح نوشتند
ای دفتر کاشانه ی یامین ، بفرما
حاشا که تماشاگه مهتاب نگاهت ...
تشبیه بلیغ، ای من سیمین، بفرما
مهرت به دلم سخت نشستست ولیکن
ای لاله ی سرگشته ی پیشین،بفرما
بگذار در آن گور پر از درد بمیرم
در قعر همان دخمه ی زیرین ،بفرما
من دربه در قصه ی خورشید نبودم؟
ای ماه برافتاده ی عصرین،بفرما
گویند که ابلیس بهشتش به فنا رفت
ای بانی کاشانه ی نفرین ، بفرما...
عیسی نصراللهی تیرداد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود استادتیردادعزیز
بسیارزیبا بود