بنام نگارگرعشق..................
.............................................................
عشق رانفرین کُن...
وَبـه دیوانگیَت فخرفروش...
کـه دَرین شــهرِ پُرازعقـل......
تو، دیوانـه ترین شـاعرِ نفرین شـده ای....
اینـک این ،بُغض گلوگیر رَهـاکُن، وَبـه فریاد بگو:.....
هان.....کـه دَرین شـهر،،، صدایِ آشنایی کو؟......
...........................................................................
گـاه گـاهی دلِ هررَهگُــذری می لَرزد،......
هَم ازین نعره ی خـاموش توو....
هَم ازآن ابرِ سـیاهی کـه درین شـهر، نمی بـاردهیـچ.
ترسِ تنـهایی نیست ،دلِ خـاموشِ مـَرا......
تـاکـه تیـمارشود گـاه، به (سوتی)......
وَبـه نجوایِ غمینی پُرِ دَرد.....
کـه نفرین بنـمایَـد ، بَرعشق
...........................................
بَرین اَبرِ سِتروَن دیگـراُمیّـدی نمی بَنـدم....
شبِ تـاریکِ مـارا،کورسوئی نیست...
دِلم خوکرده بـاتنـهائیَش،.........
وَشـایـد گـاه گـاهی بـاخودم، حتّی نمی خنـدم.....
خـداونـدا....دَرین دُنیـا اگرطعمی ست،....
تنـها ،تلخـیِ دلهـای غمگینَ ست......
وَدَردِ تـاولِ چرکینِ پـاهـایی....کـه شـایـد ...
درسرابِ آرزوهـا،ودرتـاریکیِ شبهـای بی فرجـام....
بـه دُنبـالِ اُمیـدی شـادو شـیرینَ ست.....
من ازاین نـااُمیـدی هـای بی فریـاد....می ترسـم..
من آن مجنونِ بی لیـلای این شـهرم....
کـه ازفرهـاد....می ترسـم
وازاین فـاصـله، تـانقطه هـای کورو بی بُنیـاد...می ترسـم.
....................................................................................
آی.....زنـدانبـان......
کمی این پنجـره بُگشـا....
وآن گنجشـکِ پیرو زارو تنـها را......
برای آشتتی بـااین هوایِ نحس وشِـرک آلود.....
دَرونِ دستهـای سردِ خود...لختـی نگهـدارش......
کـه شـایـد جُفتِ او....
درانتـظارِ دیـدنش، چشـمی بـه دَر دارد......
آی.....زنـدانبـان...مَیـازارش.....
گمـانم اوچنـان من، بنـدیِ زنـدانِ بی خویشی ست.....
یـا،..لیـلای مجنونی ......
وَیـا مجنونِ لیـلایی،کـه برجـامـانـده از.....
آن سوی دیوارِ فراموشی .......میازارش.
من واو ،هردوهم بَنـدیم....گویـا...بَنـدِ خـاموشی......
............................................................................
بسوزاِی شمـعِ بی پروانـه شـایـد،.......
ازپسِ آن کوهـها روزی....
طلوعی کرد اَبری بـارِش آور......
واینـجا،مـاهم ازبویِ خوشِ بـاران...
فضـای سـینه هـارا،........شُستُشودادیـم.
..........................................................................................
5 2 / 1 1 / 2 9 (دیوانه)