شنبه ۳ آذر
دعوت شعری از حبیب رضایی رازلیقی
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ۰۴:۳۷ شماره ثبت ۴۶۱۰۲
بازدید : ۵۹۶ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر حبیب رضایی رازلیقی
آخرین اشعار ناب حبیب رضایی رازلیقی
|
( دعوت )
هَمدمِ باده نوشان ، گشتم و دیوانه ام
ساغرِ من تُهی شد ، طالـبِ پیمانـه ام
گاهِ وصال آمده ، موسمِ وصلت رسید
بگِردِشمعِ سوزان ، نِگَرچو پـروانـه ام
اسیرِ دامِ چشمش ، صیدِ کمندِ گیسـو
یـار اشاره ام کرد ، داخلِ کاشانـه ام
بردرمیخانه اش ، مَحوِ چشم خُمـارش
ز صُولتِ رُخِ یـار ، زعقـل بیگانـه ام
به مکتب ایام من ، بجستجو فنـا شـد
جدا نموده راهم ، راهیِ این خانـه ام
به باورم نگُنجـد میکده ، راهـم دهند
خوانـده مـرا نگارم ، دلبرِ حَنّـانـه ام
باده سرخ خواهـم ، درطَرب آیـد دلـم
گوشِ فَلـک کَرکُند ، خندهٔ مستانـه ام
وصف کجـا توانم ، حلاوتِ وصـلِ تـو
شُکرنمایـد (حبیب) ، دعوتِ جانانـه ام
حبیب رضایی رازلیقی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی سرمست و زیباست
سرشار از باده عشق ازلی