جمعه ۲ آذر
سفره ی هشت سین شعری از وحید کاظمی
از دفتر ازاین حرفهای قشنگ نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳:۲۶ شماره ثبت ۴۵۵۵۳
بازدید : ۸۴۱ | نظرات : ۱۷۲
|
آخرین اشعار ناب وحید کاظمی
|
به نام پروردگار
........
...........
..............
درود بر دوستان شعر ناب پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم و براتون بهترین هارو آرزو میکنم .
یکسال دیگه هم گذشت و هنوز منتظریم،شاید سال دیگه نوبت به فرج برسه.
گفتم دم عیده و یه جای خالیه بزرگ تو دلامون هست که هیفه بهش فکر نکنیم.این بداهه رو همینجوری واسه دلم نوشتم ایشالله که کم و کسرش رو ببخشند به خامی و جوونیم.
......
........
..........
سفره ی هشت سین
.............
.........
.....
برای دیدن شما ،،، من بی قراری میکنم
لباس نو میپوشم و،،، لحظه شماری میکنم
به شوق میزبانی دلو ،،، خونه تکونی میکنم
من با امید و انتظار ،،، حس جوونی میکنم
هر سال دور سفره مون ،،، یه جای خالی میمونه
هرسال یه غائب از نظر ،،، برا ما قرآن میخونه
سیر و سماق و سمنو ،،، سرکه و سیب و سکه هاست
سبزه و سالها انتظار،،، هشت سین سفره های ماست
کوچه چقدر دلتنگه و ،،،نیستید، جهان سیاه،سفید
تخم مرغای رنگی و ،،، رویای اینکه اومدید
آینه هنوز منتظره ،،، ببینه روی ماهتون
هنوز برا دیدنتون ،،، رو میکنم به آسمون
یه شمع روشن میکنم ،،، کنار تنگ ماهیا
زیر لبم آروم میگم ،،، جات خالیه ، آقا،بیا
تقویم نو میگیرم و ،،، جمعه هاشو تیک میزنم
اون که نشسته چشم به راه ،،خود منم ، خود منم
......
وحید کاظمی
......
سال خوبی داشته باشید
التماس دعا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خودت میدونی چقدر دوستت دارم عزیز دل برادر
عیدت هم پیشاپیش مبارک