يکشنبه ۲۷ آبان
در جستجوی زندگی شعری از صادق نعمت الهی
از دفتر کودکی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۰۶ شماره ثبت ۴۵۵۴۹
بازدید : ۵۱۳ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب صادق نعمت الهی
|
هوای دلم گرگی وخواب آلود
به دنبال زندگی می گردم
همین نزدیکی است
وکتاب نبرد من می خوانم
شاید زندگی ،این نیست
شاید زندگی آن روی سکه است
شاید،سکه ام نباشد طلا
آهنی زنگ زده باشد
زندگی را چون بهاری می دانم
بهاری زیبا
که به زمستانی سرد،
در آخر،ختم می شود
کتاب نبرد می خوانم
خواه نیک ، خواه شرباشد
جستجو می کنم
قرآن می خوانم
قرآن گوش می دهم
امید دارم،به فردا
امیدم،
در جستجوی زندگی است
توقع دارم
ازکتاب،از تجربه،ازسردی هوا،از گرمی
می خواهم بدانم
وای ،کراهت دارد،
ندانسته مردن.....،
در جستجوی زندگی ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود