يکشنبه ۲۷ آبان
چشم های حسود شعری از صادق نعمت الهی
از دفتر کودکی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ۱۱:۴۸ شماره ثبت ۴۵۸۰۷
بازدید : ۵۵۵ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب صادق نعمت الهی
|
چشم هایم کور
چشم هایم کور باشد و
روزگاز این چنین نباشد
روزگاری است ، سخت عجیب
میان دل ها ، چشم ها کار می کنند
محبت نیست
وفا نیست
حتی دل شکسته هم نیست
چشم های حسود ، چشم چرانی می کنند ، در روزگار ما
چشم های حسود
سر می برند
دل می برند
حتی شاهرگ هم می برند
حاکم است در زندگی
عشق ومحبت
وفا و مروت
دلم سخت، ریش ریش می شود
انگار دلم را با نیشترنوازش می کنند
من می خواهم
کور باشم
کور زندگی کنم
کور از دنیا بروم
نمی خواهم،چشم هایم گلستان دل را بیابان کند
می ترسم،می گریم،فرار می کنم
از حسودی چشم ها،از حسودی دل ها،ازحسودی عقل ها
دلم برای بی حسودی ها تنگ شده.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.