جمعه ۲ آذر
میخواهد چکار ... شعری از فرهاد سامی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۵۷ شماره ثبت ۴۵۲۴۲
بازدید : ۱۰۰۲ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب فرهاد سامی
|
یک مرد سر دار دلدار میخواهد چکار ...
یک فرد پی کار اصرار میخواهد چکار ...
یک پسر تنها تنهای در میان مردمم ...
سامیِ خسته دلم انکار میخواهد چکار ...
خسته باشی در میان سیل غم های دلت ...
خستگی از زندگی اقرار میخواهد چکار ...
همنشین مردمی باشی که با تو دشمنن ...
دل من صحبت اغیار میخواهد چکار ...
بزنن بال پرت را بشکنن این مردم ...
مرغِ پر شکسته حسرت پرواز میخواهد چکار ...
بنشینی گوشه ای از خود شکایت بکنی ..
شاکی از خود، قهر با ادوار میخواهد چکار ...
شاهینی باشی که در اوج فلک تنهایی ...
شاهین پر کَنده ام یاور اشرار میخواهد چکار ...
با خودت عهد کنی بی اعتمادی بکنی ...
یک فرد زمین خورده اخطار میخواهد چکار ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.