جمعه ۲ آذر
درد شعری از فرهاد سامی
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۷:۱۶ شماره ثبت ۴۵۱۲۷
بازدید : ۸۱۲ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب فرهاد سامی
|
درد دارد از سرم انگار بالا می رود ...
پک به پک هی مصرفِ سیگار بالا می رود !!!
مثلِ دیوارِ کجم، تویِ دلم این روزها ...
احتمالِ ریختن بسیار بالا می رود !!!
کاغذی بردار شاعر،،، با خودت حرفی بزن ...
این سکوت از مرزِ یک آزار بالا میرود !!!
شعرِ من زخمی تر از زخمی ترین اندیشه هاست ...
دردِ من از شانه ی خودکار بالا می رود !!!
کوچه ها خلوت، خیابان سرد ، سگ ها مرده اند ...
بعد از این از کوچه ها کفتار بالا می رود !!!
روزها چون پله های خسته ی چوبیست که ...
بی هدف هی با همین تکرار بالا می رود !!!
اینکه باشم ، اینکه هستم ، هیچ حرفی نیست ، هیچ
دود حتی از سرِ اجبار بالا می رود !!!
دفتری بردار باید حرف زد....این دردها ...
حجمشان از کاغذِ آچار بالا می رود !!!
خودکشی بد نیست گاهی انقلاب تازه ایست ...
یک شب اینحا هم ، سری از دار بالا می رود ...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.