يکشنبه ۴ آذر
بانوی سرزمین مهر شعری از حمید احمدی اصل
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۸:۴۳ شماره ثبت ۴۵۲۱۷
بازدید : ۶۱۵ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب حمید احمدی اصل
|
ز هر شهری نصیبی برده ای، ای دختر ایران
به صحبت گرم و دلچسبی، مثال عصر آبادان
***
لبِ سرخت که خندان میشود دل میبری از من
بسان پسته ی باغات پر محصول رفسنجان
***
چو از دیدار دلداری بریزی اشک شوق از چشم
دو چشمت می شود تر چون، شب ِ پائیز لاهیجان
***
شمیم جان نواز جسم پاکت را چو می بویم
دلم پرواز می خواهد به سوی قمصر کاشان
***
چه خوش باشد نگاری که به سر سبزی اجین گشته
خودش سبز و دلش سبز و سرایش شهری از گیلان
***
شوم مست سخن هایت،سخن انگور و قلبت خُم
چو انگوری که مِی گشته به قزوین و به تاکستان
***
به ترکیب جمالت رنگ مس بر موی تو عالی ست
کانه گشته خارج بهر گیسویت مس از کرمان
***
غرض از این همه مطلع فقط این بود مه بانو
مبارک باد مولودت،عروس کشور ایران
تقدیم به بانوان مهرِ سرزمین مهربانی
#حمید_احمدی_اصل
|
نقدها و نظرات
|
زنده باد فریاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غرض از این همه مطلع فقط این بود مه بانو
مبارک باد مولودت،عروس کشور ایران
وایییییییییی
ببین اینجا چه خبره
درود برادربزرگوارم
غزلی بسیار زیبا
ودلبرانه بود
مبارک تمام بانوان مهربون ایرانمون
من ازطرف همه ی بانوهای ایرانی
ازتون تشکر می کنم
ممنونیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمممممممممممممم