پنجشنبه ۱ آذر
به تام حضرت مادر شعری از فاطمه خواجویی راد
از دفتر باغ نور نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۴۰ شماره ثبت ۴۴۹۸۵
بازدید : ۹۰۵ | نظرات : ۳۹
|
دفاتر شعر فاطمه خواجویی راد
آخرین اشعار ناب فاطمه خواجویی راد
|
به نام حضرت مادر سرودم
غزل را داغ از آخر سرودم
به این ایام و عاشورای مادر
دلم را باز تر بی در سرودم
به مسمار تمام درب ها که
برا محسنش سنگر سرودم
عبورش تا شود از کوچه راحت
میان کوچه ها معبر سرودم
کبوتر های زهرا بی حرم باز
نمایی از حرم بهتر سرودم
به نام شافع روز قیامت
گناه خویش را،بی کیفر سرودم
میان قلب های شیعیانش
حرم دارد حرم !! مادر، سرودم
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود شاعر ارجمند بسیارعالی سروده اید. ماجور باشید
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.