يکشنبه ۲۷ آبان
سقوط شعری از حسام الدین مهرابی
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۴:۳۸ شماره ثبت ۴۴۹۵۷
بازدید : ۸۵۲ | نظرات : ۵۲
|
دفاتر شعر حسام الدین مهرابی
آخرین اشعار ناب حسام الدین مهرابی
|
گر چه در باختنِ یکسره ٬ شهرت دارم
به رقیبی که تو را برد ٬ حسادت دارم
رفتی ای دوست ٬ تو با دیگری و دم نزدم
منِ احمق به همین خوش ٬ که نجابت دارم
بی تو در حصرِ ابد ٬ خانه ٬ شده زندانم
من از این شهرِ پر از خاطره ٬ وحشت دارم
گر چه سریال نشد ٬ سایه ی تو بر سر من
به همان عکسِ کنارِ تو ٬ قناعت دارم
تا به یاد تو و عهد و قَسمت می افتم
دست من نیست٬ولی حس حماقت دارم
آنچنان رانده مرا یار ٬ که با شیطان هم
در سقوط ٬ از برِ معبود ٬ شباهت دارم
این چه دلباختگی بود ؟ که رسوا و تباه
آبرو باختم و شرم و خجالت دارم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.