جمعه ۲ آذر
سالهای بی من شعری از مینو غفوری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۴۲ شماره ثبت ۴۴۹۳۴
بازدید : ۶۷۶ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب مینو غفوری
|
سالهابعدفکرمی کنی به این سالها
بعدمی بینی که
دستهایت خالی ازمن اند
دلتنگ می شوی
برای بافتن موهای رهاشده درباد...
سالهابعد
جستجومی کنی درخیابانهای بارانی
چشمهای کسی راکه
طرحی ازنگاهم راداشته باشد
وفکرمی کنی
به زنی که
سالهاقبل شعرمی گفت برای تو
عطرهمیشگی لبخندش بودی
سالهابعدفکرمی کنی به من...
به عشق
که زخمی کهنه است
وهرگزخوب نمی شود....
گلی نوشت:تمام رویاهایم رالابه لای موهایم بافته بودم که بادبرد
شعرنوشت:نمی دانم ازدلتنگی عاشق ترم
یاازعاشقی دل تنگ تر!
بهانه نوشت:بادبادک فروش غمگینم هستی ام رابه باددادم
کاری ازعشق برنمی آید
دل نوشت: به پای هم پیرشدیم!من ،وخیال تو....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست