جمعه ۲ آذر
بهاردرفراق مهربانم شعری از مینو غفوری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ۱۹:۰۳ شماره ثبت ۴۶۲۸۳
بازدید : ۳۳۷ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب مینو غفوری
|
دلتنگ تو هستم
نه آمدن شکوفه های نارنج
نه بارش بارانهای بهاری
ونه حتی لبخندت دراین قاب عکس
جای خالی توراپرنمی کند
حالم را خوب نمی کند
بیدارشو
دلم آغوش گرم رامی خواهد
نوازش دستان پرازمهربانی تؤرا
نه من ونه این بهار
به نبودنت عادت نکرده ایم
باران که می بارد
می دانم معجزه
درراه است
حتی وقتی هم نیستی
این خانه
گرم ازحضورتوست
خیالت
پرده هاراکنارمی زند
گلدانهاراآب می دهد
وبرای بی قراری ماهی ها
ترانه می خواند
کافی ست ازراه برسی
در را بازکنی
تاهجوم عطرگلهای منتظر
آغوشت رالبریزکند
آسمان نوشت:باران بوی توراگرفته است یاتوبوی باران می دهی؟
فصل نوشت:بیابه هم دروغ بگوییم من می گویم بهارشده توباورکن بیا
بهانه نوشت:جای خالیت باهیچ چیزپرنمی شودکاش آبی بودم که پشت سرت ریختن
دلتنگی نوشت:کاش بهارنبودولی توبودی
دل نوشت:باران تمام شد آسمان آبی ست ولی باران چشمهایم تمامی ندارد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود