جمعه ۲ آذر
دوز دانئشئخ (خطاب به نامزدهای انتخاباتی) شعری از گونش (آیدا احمدنیا)
از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ۲۲:۴۴ شماره ثبت ۴۴۹۲۳
بازدید : ۷۶۵ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر گونش (آیدا احمدنیا)
آخرین اشعار ناب گونش (آیدا احمدنیا)
|
قولونون قئـش قولونا آند ایچیرم
جفرئین ساغ سولونا آند ایچیرم
زری نین سئل آپاران کورپوسـونه
رازی نین یوخ یولونا آند ایچیـرم
کفلینن اوغلو منـم، ائل ندی باخ
ائلیمین باش گوزونه آند ایچیرم
من شرافـت، من عــدالت قانیـرام
قوجانین بش یوزونه آند ایچیـرم
پیشیــه گربه ، ایته سگ دئیـرم
سهسانیـن هشتادینا آند ایچیـرم
سهینـه کاسه سـویـا آب دئیـرم
ائلیمین فریادینـا آنـد ایچیــرم
من حرام پولارا قاب تیکممیـشم
رهبریمین سوزونه آندایچیرم
بیـر خـارال دولماغا دا بیتممیشم
من رونـدین دوزونه آند ایچیـرم
تحریمین سفره سینه آشمامیشام
پتروشیـمی گازینـا آنـد ایچیـرم
کاسئبئن جیبـلرینی سویمامیشام
شهریمین قوش بازینا آنـد ایچیرم
جانئمی حق یولونا من وئره رم
گونشین هچ جانئنا آند ایچیرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.