پنجشنبه ۸ آذر
ما را بس است شعری از محمد علی سلیمانی مقدم
از دفتر طنز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ۰۵:۴۰ شماره ثبت ۴۴۸۹۶
بازدید : ۶۴۴ | نظرات : ۵۵
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
شوربايي خوشمزه همچون شلم ما را بس است
اندكي نان و خورشتِ كشك هم ما را بس است
لفت و ليسِ صاحبانِ پول و قدرت را نبين
بهر ِخرج زندگي اندك درَم ما را بس است
ماهواره بهر ما باشد حرام ای دوستان
چون فقط برنامه هاي جامِ جم ما را بس است
شادماني ميوه ي ممنوعه ي ما چون شده
خنده هاي دزدكي بر ريشِ غم ما را بس است
وقتِ ظهر و شام، جاي قليه ماهي يا كباب
خوردنِ كاهوي بسيار و كلم ما را بس است
رسمِ شعر و شاعري را تا به جايش آوريم
تكّه اي كاغذ كنارِ يك قلم ما را بس است
با كلك يك عدّه مي سازند ويلا در فَشم
بردنِ نامِ لواسان و فشم ما را بس است
اي خدا خم گشته پشتم زيرِ بار زندگي
ديگر اين بار گران و پشتِ خم ما را بس است
سليماني مقدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.