جمعه ۲ آذر
کوچه ها شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۷:۰۶ شماره ثبت ۴۴۷۳۳
بازدید : ۱۷۰۸ | نظرات : ۱۱۹
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﺑﯽ ﺗﻮ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩ ﺩﻟﻢ ﺩﺭ ﮔﯿﺮﻭ ﺩﺍﺭ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎ
ﺩﺭ ﺻﻔﺎﯼ ﭘﺎﮐﯽ ﻭﺻﺒﺮ ﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎ
ﺑﯽ ﺗﻮ ﺩﻧﯿﺎﯾﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ ،ﺷﻌﺮﻫﺎﯾﻢ ﺷﺎﻫﺪﻧﺪ
ﺧﺸﮏ ﺷﺪ ﭼﺸﻢ ﺗﺮﻡ ﭘﺸﺖ ﺣﺼﺎﺭ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎ
ﻣﻦ ﻏﺮﻭﺭ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﺭﺍ ﮐﻨﺞ ﺧﻠﻮﺕ ﺑﺮﺩﻩ ﺍﻡ
ﺗﺎ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﺑﺸﮑﻨﺪ ﯾﮏ ﺷﺐ ﮐﻨﺎﺭ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎ
ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺑﺎﺣﺲ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﺗﻮ ﭼﯿﺰ ﺩﯾﮕﺮﯾﺴﺖ
ﻃﺎﻗﺘﻢ ﻃﺎﻕ ﺍﻣﺪﻩ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎ
ﺧﺮﺝ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺗﻮ ﮐﺮﺩﻡ ﺭﻧﮓ ﺭﻭﯼ ﺭﻓﺘﻪ ﺭﺍ
ﭘﺎﯼ ﻋﺸﻖ ﺁﺗﺸﯿﻨﺖ ﺩﺭ ﻏﺒﺎﺭ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎ
ﺩﺭﺩ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺯﺧﻤﻬﺎﯼ ﺳﯿﻨﻪ ﺍﻡ
ﮐﯽ ﺻﻔﺎ ﺑﺨﺸﯽ ﺩﻟﻢ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺑﻬﺎﺭ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎ؟
ﺷﺎﻋﺮﯼ ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ ﺟﺎﻧﻢ ،ﻣﺜﻞ ﺯﻫﺮﺍ ﺩﻡ ﺑﻪ ﺩﻡ
ﺷﺎﻋﺮ ﭼﺸﻢ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻥ ﺩﺭ ﻣﺪﺍﺭ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به نابینا عین خطاست.!
ای عشق نگاه تو زیباست.
پ،ن
کسی که زیبا اندیش است و عشق می ورزد
هرگز در فکر خطا و گناه نیست.بداهه
حضرت استاد روح الغزل بزرگوار ممنونم که این گونه و با مرام احساس زیبا و زلالتانرا تقدیم اهلی خوب و نجیب شعرناب می نمائید ممنونم ممنونم....