يکشنبه ۲۷ آبان
اعتراف کن شعری از میناا عباسی
از دفتر برکه ى دلتنگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۰۵ شماره ثبت ۴۴۳۶۵
بازدید : ۴۵۳ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب میناا عباسی
|
من را دچار عین ،سپس شین و قاف کن
بین من و حضور خودت ائتلاف کن
طرحی به دار قالی اشعار من بزن
رج رج نفیس و قیمتی و دستباف کن
مضمون شعرهای مرا خط خطی نکن
اینجا به حرمت غزلم اعتکاف کن
مستانه دشت خاطره را دور میزنی
اینبار عارفانه بیا و طواف کن
من آن شکار رام به دام نگاه تو
بس نیست.. ؟! غمزه های دو چشمت غلاف کن
در خود غرور بشکن و تردید را ز من
دیگر به دوست داشتنم اعتراف کن
حالا تمام کن غزل نیمه کاره را
من را از این دوگانگی و شک معاف کن...
#میناا_عباسی.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار جالب و زیباست
ولی جسارتا موزون بنظر نمی رسد
مثلا مصرع یازدهم