يکشنبه ۲۷ آبان
دختر در انتظار... من شعری از میناا عباسی
از دفتر برکه ى دلتنگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ۰۷:۱۰ شماره ثبت ۴۵۴۰۰
بازدید : ۴۸۸ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب میناا عباسی
|
این دختر همیشه ى در انتظار.... من
بیتاب در هوای تو و بیقرار....من
در باتلاق قالی و سقف اتاق خود
غرق است این تنیده ى در خود دچار...من
دارد به حول محور تو تاب میخورد
در تیک تاک خسته ى ساعت شمار...من
باروت بغض لعنتی و شعله ى غزل
حالا شبیه حالتی از انفجار... من
دیوارهای خانه هم آغوش میشوند
آوار من..شکسته ى تحت فشار... من
خوابید روی تخت..ولی خسته بود از
کابوس های هر شب دنباله دار...من
دیگر بلند میشود و راه میرود
سمت شلوغ پنجره.. بی اختیار... من
از پنجره به رهگذران میکند نگاه
به آسمان..به کوچه..درخت چنار...من
تصمیم تازه ای به سرش میزند..و بعد
از انزوای خانه به بیرون فرار...من
میرفت تا به تو برسد.. باز هم نشد
جا ماند ایستگاه بدون قطار...من
برگشت خانه... صبح دری را شکسته اند
مرده ست دختری که به بالای دار... من
#میناا_عباسی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست