جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهره براتی(شطحیات)
آخرین اشعار ناب زهره براتی(شطحیات)
|
1.
وقت هبوط من
کمی آنطرف تر بایست
می خواهم کمی جهنمی بشوم..
2. دلم ترک برداشت
زیر چتر بی اعتنائیتان
چسب زخم برایم می آورید..؟!
یاعلی.
پ.ن:چون نیک بنگری همه تزویر می کنند.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.