پنجشنبه ۱ آذر
ذهن بلاتکلیف شعری از حسين زرتاب
از دفتر نبوغ سبز نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ۰۶:۱۰ شماره ثبت ۴۴۲۵۲
بازدید : ۳۸۵ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب حسين زرتاب
|
498-ذهن بلاتکلیف
ذهن من صنعتی نشد
فلسفی و مذهبی نشد
اندرون حجره سیاه
تاجرم نشد
عاشق طبیعتم
با پرنده و گل و سرآب
کشت و کار ذهن من
خشک و بی بر و سفید
دار ذهن من چرا کِشد مرا به دار
ذهن من
خدا نشد
یک بشر چرا
شاعری کبود
با تمایلی به سبزی شکوفه و بهار
در میان سردی هوا
بهار، نیز، نشد
با ترنم خزان و باد و قطره ها
در تن فضای خشک زندگی
رقص دانه های برف
در دل کویر بی کسی
بی پرنده، بی علف
ذهن من
عاشقم نشد
با طلوع ماه یخ زده
من گمم میان انکسار ذهن لحظه ها
گم ترم نکن نخواهم اینچنین
حسین زرتاب-1394/11/4
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.