يکشنبه ۴ آذر
ماه من... شعری از شمیلا شهرابی
از دفتر آوای دلدادگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۵۴ شماره ثبت ۴۳۸۳۵
بازدید : ۶۵۳ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب شمیلا شهرابی
|
در من حلول کن !!
ای ماه شب چهارده...
با تو آغاز می شود
ماه رمضانم ،
میهمان می شوم
بَر سرِ سُفره ی قلبت
و به عشقِ تو...
هر سَحر نیت آوارگی می کنم
ودر اذانِ غروب
برایت، جان می دهم در ((دشت سینه ات))
در من حلول کن!!
چون روح خدا
ای ماه شب چهارده
من با تو تا کهکشان شیری
سفر خواهم کرد
ودر
سیاه چاله های فضایی عشقت
خورشیدی می شوم بی تکرار
در من حلول کن !!
که تنهایی...
به تنهاییییت، می رسم
ودر عُمقِ چشمان درشتت!!
مَبحوس می شوم !!
پشتِ مژه های بلندت
که زیبا ترین حصار است
در کهکشان چشمت
من نوری از خدا می بینم
در من حلول کن!!
که من....
شمیلا شهرابی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.