دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
شدم خسته از اینجهــانِدغل
از ایـــــن سازمــــانِ کثیــــفِ ملل
حقــــــــوق بشر گشـته ضد بشر
زَنَد ریشـــــه یِ مردمـــــان با تبر
سعودِ لجن چــونجنـــایت کُنَد
همـــان سازمانش حمـــایتکُنَد
ترور هــر کجـــائی نمایان شود
نشانه به سمِت مسلمــان شود
بههرجاکهنامی زِاهریمناست
زِ آلِ سعـودی اثر روشن است
ولی می کُنـــــــد ســــــــازمانِ ملل
به حُکمی به کارِ مسلمان خلل
به هـــر جــــا زِ کشتـــــار آید خبر
زِ وهابیــــان هســت حتمـــــــا اثر
شده پادشـاهشچنانگرگِهار
جنــــایت کُند در یَمَن ٬ بیشمــار
بُوَد جانشینش دچــــارِ جنـــــون
دوایشبُوَدقتلوکشتاروخون
بههرسوکُندپارس٬مثلِ سگان
بگیـــــرد پَر و پاچه یِ دیگــــران
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار بجا و زیباست
مرگ بر آل سعود ملعون