۱-خالصی اذان خداست ما را بانگ درون کافیست.
۲- روابط جنسی فقرا به مقدار پروتئنی که مصرف می کنند بستگی دارد و ثروتمندان به غیر تشان!!
۳-چنانچه عاشق کسی شدید جای گریه، خنده به او هدیه کنید.
۴-در کمین خاطره ای از دیروزیم به جرم اینکه در فکر امروز بود.
۵-اگر فکر می کنید استادید و هنوز انسان نشدید ننویسید.
۶-وه که چه صفائی دارد دانسته ها را با سکوت پاسخ داد.
۷- کمبود محبت در دنیا را،شاعران به دوش می کشند.
۸-هنر اصلی انسان نحوه تعامل با دیگران است.
۹- سختی ها که زیاد می شوند وقت بر داشت آغاز میشود .
۱۰- دیوانگان راه خود پیمودند و به اخلاص رسیدند ــ
دیوانه نمیشود کسی تا به هوشیاری نرسد.
۱۱-جنون شعر؛ عقل سیاست می نویسد.
۱۲- اولین پدیده عاشقی خامیست.
پی نوشت:
در بر خورد با هر انسان هر که می خواهد باشد
هدیه ای برای معرفت به ارمغان میبریم.
ما انسانها! ـــمدام در حال دادن و گرفتن هدیه های الهی هستیم.
حتی با دیوانگان چرا که حق همیشه با دیوانگانست.