چهارشنبه ۷ آذر
|
دفاتر شعر محسن ملک زاده(رهگذر)
آخرین اشعار ناب محسن ملک زاده(رهگذر)
|
هر لبی را یک ترانه لازمست
خنده هایی بی بهانه لازمست
غنچه چیدن از لبان سرخ عشق
تا همیشه، عاشقانه لازمست
مثل یک قمری به روی شاخسار
نغمه هایی ماهرانه لازمست
بهر طفلی کو غنوده لای خون
لای لایی مادرانه لازمست
همچو آرش،بعد رنج بی حساب
شیر مردی از فسانه لازمست
هر طرف فریاد داغ خستگان
زنده مردن را شبانه لازمست
قبل له گشتن به زیر بار درد
بر جهانم یک دهانه لازمست
عشق،هر حالی خدای آدمست
گرچه گاهی دام و دانه لازمست
سهم هر آدم ز،باغ روزگار
قدر عشقی آشیانه لازمست
خیره بر چشمان دخت تن فروش
بد شنفتن از زمانه لازمست
گاه غمگن در مسیر جویبار
حرف هایی شاعرانه لازمست
یا گ/رم در پرتوان انتظار
هر ظهوری را جوانه لازمست
بوی باروتی دمیده در بهار
نعش دل ها را تکانه لازمست
جنگ بر دنیای کهنه،ساقه دار
صلح را بر هر کرانه لازمست.
م.م،رهگذر
8.10.94
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.