شنبه ۳ آذر
مهمان شعری از رضا حیدری نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۰ ۰۶:۴۷ شماره ثبت ۴۳۲۶
بازدید : ۱۲۵۸ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا
|
ز هجر روی تو بی جانم اینجا به دیداری بده سامانم اینجا
تحمل کن مرا یک شام تا صبح به صد شوق آمدم مهمانم اینجا
تو سر گرداندی از من ماه خوبان چرا من مست و سرگردانم اینجا؟
به سامانم بکوش و زین میاندیش که سامانم دهی می مانم اینجا
مرا با زلف تو عهد و قراریست که بر آن عهد و آن پیمانم اینجا
کجایی ساقی مستان غم سوز قدح پر کن ، به لب شد جانم اینجا
اگر گویی حدیثی گو ز کویش که نقلش می کند درمانم اینجا
چو داری گفته ای از غیر ، خاموش که بی سودای او نـَتوانم اینجا
وگر روزی سراغی از رضا خواست بگوییدش ز بد مستانم اینجا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.