چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
گاهی از دور پیامی برسانی کافیست
ساعتی پیش من آئی و بمانی کافیست
دفتر شعر خودم چون که بنامت کردم
گوئی از بهر دلم شعر روانی کافیست
درد من را همه در وصل تو کردند علاج
فقط این مسئله را گر تو بدانی کافیست
رخصتم ده که کنم یاد تو در پیری خویش
هم از آن بوسه ی ایام جوانی کافیست
گذرت گر به سرِ گور من افتد روزی
علت مرگ به سنگش تو بخوانی کافیست
به درختی که کشیدی دل خود ، تیری در آن
یاد آری که نهادم به نشانی کافیست
در میان غزلم من به سراغ تو روم
عشقبازی که کنم گر چه ندانی کافیست
استاد بهمنی شعری دارد که میگوید
دل خوشم با غزلی تازه همینم کافیست
تو مرا باز رساندی به یقینم کافیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.