جمعه ۲ آذر
جانمازم را شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ۰۶:۴۹ شماره ثبت ۴۳۱۱۸
بازدید : ۶۱۴ | نظرات : ۷۷
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﺑﻪ ﺁﺗﺶ ﻣﯽ ﮐﺸﯽ ﮔﺎﻫﯽ ﺷﺪﯾﺪﺍ ﺟﺎﻧﻤﺎﺯﻡ ﺭﺍ
ﺗﻤﺎﻡ ﺣﺲ ﻭﺣﺎﻟﻢ ﺭﺍ، ﺳﮑﻮﺕ ﺭﻣﺰ ﻭ ﺭﺍﺯﻡ ﺭﺍ
ﭘﺮﯾﺸﺎﻥ ﻭﺑﺮﺁﺷﻔﺘﻪ ﻧﮕﺎﻫﻢ ﻣﺤﻮ ﺭﻭﯾﺖ ﺷﺪ
ﭼﺮﺍ ﺁﺷﻔﺘﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﻧﮕﺎﻩ ﭘﺎﮐﺒﺎﺯﻡ ﺭﺍ
ﺑﯿﺎ ﻋﻤﺮﻡ ﺑﻪ ﺳﺮ ﺁﻣﺪ ، ﻧﻤﺎﻧﺪﻩ ﻫﯿﭻ ﺍﻣﯿﺪﯼ
ﺑﯿﺎ ﺩﺳﺘﯽ ﺑﮑﺶ ﺟﺎﻧﻢ ، ﺩﻭﭼﺸﻢ ﻧﯿﻤﻪ ﺑﺎﺯﻡ ﺭﺍ
ﭼﺮﺍ ﺍﺯ ﻣﻦ ﮔﺮﯾﺰﺍﻧﯽ ؟ ﭼﺮﺍ ﺍﯼ ﻋﺸﻖ ﺑﯽ ﻫﻤﺘﺎ
مﺰﻥ ، ﻧﺸﮑﻦ ، ﻧﺮﻧﺠﺎﻧﺶ ﺳﮑﻮﺕ ﺩﻟﻨﻮﺍﺯﻡ ﺭﺍ
ﺍﮔﺮ ﺩﯾﺪﯼ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩﻡ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺳﻤﺖ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ
ﺑﺪﺍﻥ ﺍﺧﺮ ﺷﮑﺴﺘﻢ ﺁﻥ ، ﻏﺮﻭﺭ ﯾﮑﻪ ﺗﺎﺯﻡ ﺭﺍ
ﻧﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﻣﺮﺍ ﺑﺎﺧﻮﺩ،ﻧﻪ ﻣﯽ ﺭﺍﻧﯽ ﻣﺮﺍﺍﺯ ﻏﻢ
ﺑﯿﺎ ﺗﺮﺳﯿﻢ ﮐﻦ ﻟﻄﻔﺎ ، ﺑﮑﺶ ﺣﺪ ﻣﺠﺎﺯﻡ ﺭﺍ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.