جمعه ۲ آذر
عاشق ودیوانه هستم شعری از محسن زندی
از دفتر دفترشعرمحسن زندی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ۱۳:۳۸ شماره ثبت ۴۲۸۱۷
بازدید : ۴۰۱ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب محسن زندی
|
عاشق ودیوانه هستم
شبی ازخوابه خوش بیدارگشتم
که دیدم عاشق ودیوانه هستم
بگفتم ای دلم درخواب چه دیدی
که این دیوانگی دادی به دستم
بگفتاعاشقا من بی گناهم
منم مانندتو ازخواب جستم
زچشمانت شکایت توهمی کن
چو من ازدستشان آسوده نیستم
چنانکه خواب راازتوربودند
منم سرگشته و مدهوش ومستم
خدایاوارهان ازدست اینها
وگرنه تاگلودرگل نشستم
ببینندهرکه رااین دیدگانت
منم بایدکه آن رامی پرستم
رهاگردم اگرازدست اینها
به طاعت خدمتت آماده هستم
توهم محسن نکن طاعت زچشمات
وگرکردی نکن ناله که خستم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.