جمعه ۲ آذر
سخت است شعری از شقایق بنی اسدی
از دفتر شقایق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۱۹ شماره ثبت ۴۲۸۱۰
بازدید : ۶۲۸ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب شقایق بنی اسدی
|
گرچه شقایق داشتن فصل خزان سخت است
نقش زنی تنها میان داستان سخت است
چیزی نمی فهمند از دنیای آشوبت
اینسان تحمل کردن اطرافیان سخت است
وقتی چنین ز گریه ... از انبوه لبریزی
ابری شوی اما نباری بی امان ... سخت است
گاهی دلم از روزگارم سخت دلگیر است
تنها نشستم زیر بار این جهان ! سخت است
پرواز را زیبا بلد هستم ولی حبسم
ماندن درون این قفس بی هم زبان سخت است
انگار مردی و تنت راضی به رفتن نیست
بس کن خدایا ... خسته ام ... این امتحان سخت است
شقایق بنی اسدی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.