جمعه ۲ آذر
نقاب شعری از شقایق بنی اسدی
از دفتر شقایق نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ۰۰:۲۸ شماره ثبت ۴۸۳۱۱
بازدید : ۱۵۱۹ | نظرات : ۹۱
|
آخرین اشعار ناب شقایق بنی اسدی
|
چه آسان عقل خود را خواب کردیم
شکستیم و شکستن باب کردیم
نقاب آدمیت می زنیم و
به زیرش گرگ را سیراب کردیم
شقایق بنـــــــــی اسدی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.