پنجشنبه ۱ آذر
قلمی برای همه فصول شعری از حسين زرتاب
از دفتر نبوغ سبز نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ۰۸:۰۱ شماره ثبت ۴۲۴۹۹
بازدید : ۳۸۵ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب حسين زرتاب
|
296-قلمی برای همه فصول
قلمی می افتد
در نهان می شکند
خسته و سرد و خموش
ز توان می افتد
آن دگر می روید
ز بن خاک سیاه
سبز و بالنده و مست
و شکوفا چو نهال
قلمی دربند است
با هزاران افسوس
و فراوان میله
میله سرد و کبود
قلمی شاد و رها
پاک از رنج و حدود
رسته از جور و جفا
می زند چرخ در این باد وزان
قلمی در تبعید
می سراید همه اندوه خزان
می نویسد غمگین
و کمی هم شرمین
سبز و زرد است قلم
سرخ و سرد است کلام
فصل در فصل همه
رنگ در رنگ همه
باد پاییزی سرد
برف زیبا و سپید
چشمه و سبزه و گل
همه موسیقی زیبای وجود
در کنار من و تو
می نوازند همه
شعر آزادی و داد
یکسر از جنس زمان
حسین زرتاب-1394/7/24
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.