جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه ضیاالدینی
آخرین اشعار ناب فاطمه ضیاالدینی
|
تنهایی ام
کلاف آخر مادربزرگ
عمرش به تمام کردنش
قد نداد...!
عکس نوشته خط بسیار زیبای استاد جاهد بزرگوار
دوستتان دارم که دوستم دارید... "فاطمه ضیاالدینی"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.