يکشنبه ۲۷ آبان
چشمان ابری شعری از حسام الدین مهرابی
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۳۷ شماره ثبت ۴۲۰۱۹
بازدید : ۴۴۱ | نظرات : ۳۵
|
دفاتر شعر حسام الدین مهرابی
آخرین اشعار ناب حسام الدین مهرابی
|
زآن روز که رفتی همه ایام خزان است
ابری شده چشمانم و رگبار ْزنان است
غوغا به دل انداختی و لب نگشودم
یادت به دلم رهبر آشوبگران است
هر روز کنم یاد تو از سر به در و لیک
هر شب به خرابات دلم پرسه زنان است
طرد از حرمت گشتم و در چنگ رقیبی
چون قدس که درقبضهی اشغالگران است
با ما به توافق نرسیدی و هم اکنون
شورای نگاهت همه تحریم کنان است
چون دادرسی نیست چه دادی بستنام
آنگه که جهان در ید بیدادگران است
یارم چو دهد دست تبانی به رقیبان
دیگر چه غم از انجمن دادوران است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.